Сторінка соціального педагога

  Кожна дитина – особистість

Кожна дитина має право на помилку

Кожна дитина має право на вільний  творчий пошук

 

Соціальний педагог Красноїльського ліцею

Верховинської селищної ради

Рубаняк Лариса Олександрівна


Свої запити до соціального педагога надсилайте за адресою:

larisarubanak0@gmail.com


Дата народження 14.08.1993 року

Закінчила Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2016 рік.

Факультет педагогіки,психології та соціальної роботи .

Отримала повну вищу освіту за спеціальністю «соціальна педагогіка»

Здобула кваліфікацію «соціальний педагог»

Стаж роботи 7 років

Професійне кредо: Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим…

Життєве кредо:"Мало знати потрібно й використовувати. Мало бажати–потрібно й робити". (Й.Гете)

Тема роботи соціального педагога: Здійснення посередництва між державними установами, громадськістю та організація їх взаємодії з метою створення умов для всебічного розвитку дітей, підлітків та молоді.

Основні функції соціального педагога – забезпечує соціально-педагогічний патронаж, що сприяє взаємодії закладу освіти, сімʼї і суспільства у вихованні учнів, їх адаптації до умов соціального середовища; надає консультативну допомогу за запитами батьків, інших законних представникам учнів.

Педагогічне кредо: Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії.

Методика роботи соціального педагога з батьками.
Ідеалом, до якого прагне сім'я, ліцей все наше суспільство, є всебічно розвинена людина, освічений, здоровий фізично і морально, вміє і любить працювати.
Про роль ліцею в організації процесу сімейного виховання дітей писав
А. С. Макаренко: "Сім'ї бувають хороші, і сім'ї бувають погані. Поручитися за те, що сім'я виховує як слід, не можна. Говорити, що сім'я може виховувати, як хоче, ми не можемо. Ми повинні організувати сімейне виховання, і організуючим початком повинен бути ліцей, як представник державного виховання ".

З цих позицій і визначаються основні завдання роботи соціальних педагогів з батьками:
· Систематичне різнобічне педагогічна освіта батьків, тобто ознайомлення їх як з основами теоретичних знань, так і з практикою роботи з учнями.
· Залучення батьків до активної участі у навчально-виховному процесі.
· Формування у батьків потреби в самоосвіті.
· Ознайомлення вчителів предметників з різноманітними методами сімейного виховання, відбір та узагальнення кращого досвіду.
· Соціально педагогічне дослідження сімей, диференціація їх на певні типи.
· Робота з дітьми девіантної поведінки.
· Забезпечення правового захисту дитини в сім'ї та ліцеї.

Робота соціального педагога з батьками здійснюється у двох напрямках:
з колективом батьків та індивідуально.

Немає коментарів:

Дописати коментар