Сторінка психолога


Зростаємо ми не тоді,

коли змінємо свою сутність,

а коли вчимося перетворювати

свої слабкості на переваги.

Голлі ґерт.

Вас вітає практичний психолог

Красноїльського ліцею


Лабудяк Руслана Іванівна

Свої запити до психолога надсилайте на адресу: ruslanatanasiichuk@gmail.com

 Дата народження 02.12.1996 р.

Закінчила Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019

Логопедія. Спеціальна психологія. Викладач вищого навчального закладу.

Стаж роботи – 7 років.

 

Професійне кредо: Кожна дитина — маленька особистість, що вбирає кожну картинку, звук, запах і дотик. Завдання будь, якої людини, яка знаходиться поруч – допомогти розкрити дитячий потенціал, вислухати, зрозуміти та допомогти.

 Життєве кредо: Освіта допоможе вижити, а самоосвіта – приведе до успіху.

 Тема методичної роботи психологічної служби в ліцеї: Соціально-психологічний супровід формування якісного освітнього середовища.

 Мета роботи психологічної служби в ліцеї: Психологічний та соціально-педагогічний супровід створення сучасного освітнього середовища.

 Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я дітей.

 Педагогічне кредо:

Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява.

Візьми усмішку і подаруй її тому, хто так її потребує.

Візьми віру і віддай кожному, хто не має її.

Візьми любов і неси її всьому світові.

 Основні завдання психологічної служби:

·        сприяти повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку, та подальшого професійного самовизначення.

·        забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

·        здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.

 Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!

Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.

Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.

Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.

Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.

Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.

Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.

Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.

Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.

Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.

Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.


Робота психологічної служби школи здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту», Положення про психологічну службу в закладах освіти, Етичного кодексу психолога, Конвенції ООН про права дитини.


Поради психолога 


Психологічна служба працює над створенням комфортного психологічного клімату, який сприяє психологічному та особистісному розвитку кожного учня, своєчасній реалізації вікових та індивідуальних можливостей учнів, здійснення психолого-педагогічної корекції.

Для реалізації цієї мети здійснюється планування роботи на рік та затверджується директором школи за погодженням методиста РМЦ. План складається з наступних розділів: діагностика, корекційно – розвивальна робота, консультування, організаційно-методична робота, психологічна просвіта, навчальна діяльність. Вони охоплюють такі напрямки роботи:

робота з адаптації першокласників;
профілактика дезадаптації учнів при переході в середню школу;
психологічна просвіта;
профорієнтація старшокласників;
формування здорового способу життя;
робота з дітьми «групи ризику»;
правове виховання;
робота з обдарованими дітьми;
психологічні дослідження за запитами адміністрації, батьків, вчителів;
методична робота.

Одним із важливих напрямків психологічної служби є супровід усіх учасників навчально-виховного процесу.

Особлива увага приділяється дітям, які вперше прийшли до школи. Вивчення розпочинається з молодших школярів на основі спостережень, спілкування з батьками та вчителями.

Психологічна підтримка полягає в тому, щоб допомогти кожному учневі соціалізуватися й адаптуватися до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей. Для цього проводиться діагностику першокласників, що включає з’ясування готовності учнів до навчання у школі та вивчення їхнього емоційного стану. З учнями проводяться заняття на розвиток творчих та розумових здібностей.

Наприкінці початкової школи починається робота з майбутніми п’ятикласниками. З’ясовується рівень готовності дітей до навчання в середній ланці. З питання адаптації п’ятикласників за планом проводиться наступна робота:

комплексна діагностика;
психологічна просвіта батьків;
корекційно – розвивальна робота з учнями;
педради.

Для підвищення професійної майстерності та психологічної компетентності педагогів в школі організований постійно діючий психолого-педагогічний семінар, структура якого дозволяє ознайомитись як з теоретичним, так і на практиці застосовувати ці теоретичні відомості, а разом з тим отримати методичні  рекомендації з того чи іншого питання.

Немає коментарів:

Дописати коментар